Betul-97 Gulcin-2001 O zaten Allahın emri ama benim midemde bakteri var ilaç içiyordum doktorum bıraktırdı yandıkça gaviscon iç dedi. Bir ara asla geçmiyordu sordum aç karnına 2 yemek kaşığı iç rahatlarsın dedi gerçekten fayda etti
_almirasmom Betul-97 aynıyız canım benım 23 yada 25 temmuz sezeryanım olucak ıkıncı kızımı kucama alıcam nasıpss 30+0😂🫶🏻
Betul-97 _almirasmom Ayy Rabbim hayırlısıyla doğup büyütmeyi nasip etsin 🤲🏻🤲🏻 İlk hamileliğim tecrübeli bir anne olarak alışveriş ne yaptınız😊😊
_almirasmom Gulcin-2001 cok agir bır mıde yanması gecırıyorum doktor sabahladı ac karnın a mıde ılacı bırde gavıscon verdı ılk kızımda bıleydı gavısconla gezerdım ama cok saclı dogdu
Gulcin-2001 _almirasmom çok olmuyor genelde gece geç saate doğru bişeyler yersem yaşıyorum ve tüm gecem maaf oluyor🤣
Babyy_1 nursenakaynak01 Bende de aynı durum var çok hareketli bir bebek değil cinsiyeti erkek sizin nedir
_almirasmom Betul-97 ınan alısverıs 3-5 parca aldım kızımdan kalanları kullanıcam hastane cıkısı ıcın uzun kollular koydum ama bussuru zıbın aldım askılı cok sıcak olur dıe dusunuyorum bıde elbıse aldım askılı bıraz muslın aldım yenı kullansın dıe aksamları belkı uzun kollu gıydırırım🥹
Denizz6161 Betul-97 ben de bugün 30 oldum 🥲 sırt üstü yatınca nefes darlığı oluyor bende sola yatınca iyiyim🙏🏻 onun dışında ara ara baş ağrısı oluyor bir de oturup kalkarken zorlanıyorum
Betul-97 Denizz6161 Evett bir anda ayağa kalkamıyorum yavaş yavaş 😊😊 Eşimde diyor ha gayret başaracaksın 😅😅
Esum48 Denizz6161 oturup kalkarken yatakta donerken kasiklarinjzda agri oluyor mu ? Bi de vajinada batma hissi
Cansmes Selamlar, bende 30+3 üm. Reflüden dolayı yanma yüzünden boğazım faranjite çevirmiş. Bir de üstüne öküsürk eklendi. Yüksek alçak hiç bir şekilde uyuyamıyorum. Antibiyotik verdi dr. Azitro ismi. 3 günlük. Umarm bir an önce geçer ☹️
Betul-97 Cansmes Çok geçmiş olsun ben bir ara grip oldum o bile beni mahvetti hapşırınca filan kasıklarıma ağrı giriyordu. İnşallah bir an önce iyileşirsiniz🤲🏻🤲🏻
Zhrn Betul-97 30+6 yim. İki gündür kasik ağrılarım vwr normal mi ya da yorulduğum için mi bilmiyorum onun haricinde çok şükür bi sıkıntım yok
Betul-97 _almirasmom Bende öyle aldım da çok almadım herkes çok alma bir anda büyüyor elimde kalıyor dediler
Syda01 Betul-97 32+1haftalık olduk bizim de masallahi var sanki icerdr top oynuyor ayaklari sol ustte kaburgama batıyor yarin kontrolümüz var bakalim nasil kac kg olmuş
Betul-97 Syda01 Ya gerçekten bende eşime diyorum Anadolu Ateşi grubu horon var galiba içeride bazen hiç durmuyor. Benin kontrolüm haziranın 13′ünde
_almirasmom Betul-97 aynen oyle valla ben ılk kızımada hıcbısı almadım sadece 0-3 ay hastane cıkıslardan 3 ğarca ve dogdu herkes esya getırdı yazlık getıren oldu kıslık getıren oldu cocuk 15 aylık oldu hala bısı almadıl yavruma hep ınsanların aldıklarını hala gıyıyo😂
EceNaz26 Betul-97 bizde 30+5 deyiz aşırı hareketli bi bebiş. Çok fazla ağrım ve sancım oluyor tansiyonum da hep çok düşük tek başıma bir yere gitmeye korkar oldum 🥲
Betul-97 EceNaz26 Yaa geçmiş olsun şükür hiç ne tansiyon ne şeker ama havalar ısındıkça daralmaya başladım