Eymnm bende öyle düşünüyorum çünkü benim hamile kalmam zor oldu ilk 3 ayım sürekli bulantı ve kusmayla geçti serumlarla yaşadım ama isim konusuna gelince tek isim diye tutturuyolar Allah razı olsun eşim bırak konuşsunlar kimlik işi bende kimse karışamaz dedi ama bazen o kadar çok konuşup bunaltıyolar ki oturup ağlıyorum sinirden