Eymnm başından beri tek isimden yanaydım ama dayanamadım bende çift isme döndüm 😄
Ama seçtiğiniz isimler birbiriyle kullanılınca gerçekten uzun oluyor. En çok “Beren” i beğendim. Diğerleri fazla türkçe karakter içeriyor. İleride iş hayatında zorluk yaratabilir.