ertug77 benim açlık 78 çıkmıştı kan testinde. Doktor iyi olduğunu söyledi ama tokluk 245 çıkınca tanı kondu. Bence sizin tokluk da çok iyi çıkmış, gönlünüzü ferah tutun. Ama eğer şeker yükleme testi yapmayacaksanız beslenmenize ne olur ne olmaz dikkat etmenizi ve şekeriniz ara ara takip etmenizi öneririm.