Hey_makaron malesef hala ödem var bacaklarımda ve emziremiyorum sezeryan sonrası direk mama verdiğimiz için süt gelmediği için meme reddi yaşıyorum ama göğüs ucum da içeriye kaçık o yüzden de kavrayamıyor eğer öyle bir durumunuz varsa şimdiden çantanıza göğüs ucu silikonu koyun doğar doğmaz süt gelmese de destekleyin bence