HilalveEfem Berivan2115 aynen öyle çok rahat bide gebe okuluna giderseniz zaten mükemmel olur sizin için ben emzirme danışmanı olarak gittim ama çok ilgili çok tatlı Zahide hanım insan da korku bırakmaz🤭
Berivan2115 HilalveEfem ben burdur’da oturmuyorum gölhisardayım sırf hastane için oraya gidiyorum. Orda olsaydım sırf emzirme için giderdim ilk kızımda emziremedim o yüzden fazla tecrübem yok
HilalveEfem Berivan2115 gerçekten emzirme konusunda mükemmel bana çok yardımı dokundu inanın keşke merkeze yakın bir ilçe bari olsaydı
HilalveEfem Berivan2115 imkanın olur kontrole falan gelecek olursan dene istersen şansını anında ilgileniyor