HilalveEfem Berivan2115 yok canım iki doğumumda da denk gelmedim ben bazen oluyor ama bi ters zamanı ona denk gelmiş olabilirsin🤭
Berivan2115 HilalveEfem bende şans yok zaten kesin öyle ters gününe denk gelmişim dir 😂 ben gölhisar da oturuyorum Büşra hanımda bizim burdanmış bikereden komşuya gideyim dedim 😂😂
HilalveEfem Berivan2115 o da çok iyi doktor ya benim kuzenimin hanımı da ona gitti de çok ilgilendi onun sayesinde kurtuldum diyor kız şimdi
Berivan2115 HilalveEfem iyi bari biraz içim rahat etti az kaldıkça acabalar çoğalıyo insanın kafasında
Berivan2115 HilalveEfem hastane değişti ama bence burası daha temiz. Temizlik yönünden içim çok rahat 😃 kızımı yatırdıklarında 3 gün kaldık orda özel hastaneden farkı yoktu
Berivan2115 Ftmaag yok sanırım o kadar gittim hiç renkli ultrason çekilmedi. Detaylı içinde beni Isparta’ya ve Denizli’ye yönlendirdi korkutelindeki özele gitmiştim
Berivan2115 HilalveEfem ilk kızımda özelde doğum yaptığımda beni doğum haneden çıkartır çıkartmaz direk 4-5 kişinin kaldığı odaya aldılar neye uğradığımı şaşırdım 😂
HilalveEfem Berivan2115 yani Isparta tıpta kalabalık odalarmış o konuda gerçekten mükemmel olmuş yeni hastane doğumu beklerken bile odan tek kişilik kimseyi görmüyorsun