Busra_27_34_ 31 haftalık gebişten selamlar ❤️ Gebelik 2 çocuk diyelim ilki zorunlu kürtajla sonuçlandı Sizin kaçıncı bebisiniz ve kaç haftalık hamişsiniz 😊
Burcu-2634 Busra_27_34_ bir kızım var 2 yaşına giricek kardeşi doğduğu zaman şuan 19+2 haftalık olduk Ekim’de inşallah doğum 🙂
Bir_tirtilannesii Busra_27_34_ 6+2 den selamlar 🌸 Bu 3. Hamileliğim İlkini 38. Haftada kaybettim ikinci hamileligimden 11 aylık kızım var💕
Brckymk Busra_27_34_ 2 buçuk yaşında oğlum var eylülde 3 yaşına girecek inşallah şuandada 13+0 haftalık hamileyim 🥰🤲🏻
61fragnat Bir_tirtilannesii böyle şeyleri buraya yazmayın lütfen . Hamile herkes ve hassas içerik olmadığı için etkileniyoruz .
yokusbebek 61fragnat Kötü bir şey soylenmemiş. Sorulan soruya göre cevap vermiş hanımefendi. Siz fazla alingansiniz bence 🙄
Busra_27_34_ Melosunannesii ay tam istediğim gibi masaAllah Allah bağışlasın ❤️bir oğlanla anca baş edebilirim diyorum 😁bir kız bir erkek zor mu anlasmalari nasıl acaba 😊
Busra_27_34_ Mom_boy ay ilk heyecan ❤️sağlıcakla gelsin bebiş hazırlıklar bitmiştir şimdi sıra bebiste 😊
Busra_27_34_ Arascancan ay gün alınmış masaAllah sağlıcakla gelsin heyecanli günler ❤️sağlıcakla gelsin
gokkusagiii Arascancan sezeryan için günü kaçıncı haftada veriyor doktorlar. Benimki zorunlu sezeryan 38.haftada olucak büyük ihtimalle.
Brckymk Busra_27_34_ yok yani aslında 12+3 de gördü doktor bacak arasını tahmini söyledi ama heveslendirmek istemedi 14 haftalıkta yine gel netleşir dedi 🥰
beyazkalp Busra_27_34_ düne kadar çantanın ağzı açıktı bugün kapatmak nasip oldu çok şükür şimdi günümün gelmesini bekliyorum yarın tamamen kesinleşecek 👶🏻😍