Ay kızlar çok erken daha 13 haftalığım ama benim dikiş ve iğne korkum var aşırı derecede. Bu yüzden hep hamilelikten doğumdan korkardım tabi bebişim için katlanacam her şeye ama dikişsiz normal doğum mümkün mü şimdiden yapabileceğim şeyler var mı. Bulantılarım çok aşırı derece olduğu için yatarak geçiriyorum bu da beni doğumu olumsuz etkiler diye korkutuyor. Tecrübelerinizi bekliyorum