Ebbruc Anamon inşallah canım, beslenmene dikkat et kullanmıyosan folik asite başla ,çok eğilme ,yükseğe uzanma inşallah sağlıkla büyütürsün 🤍
Anamon Ebbruc çok teşekkür ederim canım ogrendigimden beri iki katı dikkat ediyorum folik asit elenetal öneriyor bir arkadasim ama ben kararsız kaldım acaba sağlık ocağınami danissam
Ebbruc Anamon sen bilirsin canım, için rahat edecekse sor öyle başla. Bende solgar kullanıyorum hepte onu kullandım
Anamon Ebbruc solgarda çok iyi bir marka içeriği ney acaba benim B12 ve d vitaminimde çok düşük çıkmıştı en son tahililimde kafama göre de bisey kullanmak istemiyorum aslında eğer içeriği bana uygunsa onuda bı sorayım doktora
Ebbruc Anamon sor canım, ben araştırmıştım en iyi folik asitler diye öyle çıkmıştı karşıma. Doktorlarımda hiç itiraz etmedi bu zamana kadar kullanmama
Anamon Ebbruc bugün sordum canım solgarmi elenetalmi dedim ikiside iyiymiş ama elenetal vitamin olarak daha cesitliymis onu önerdi şimdilik