Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım tecrübeli anneler ben en son Mayıs 2 de adet oldum normalde adetlerim hep düzenlidir 28 günde bir adet olurum bu ay yumurtlama testi kullandım ve teste göre 13 Mayıs’ta yumurtlama gördüm tabiki değerlendirdim ayrıca digital takvimde kullanıyorum digital takvime göre yarın adet günüm ama yumurtlamayı baz alirsamda 3 gün gecikti şimdi öncelikle bunu nasıl hesaplamaliyim
2.sorum ise 26 Mayıs’ta test yaptım silik çıktı 27 Mayıs’ta kan verdim 25.5 çıktı bugün tekrar kan verdim 92 çıktı sizce değerim düşükmü çok soru sordum lütfen affedin ama beni aydınlatın ne olur