myangelson Fatmanur12345 test bekledi mi ? Beklemiş teste benziyor ne zaman yaptınız ve fotoğraf çektiniz
Fatmanur12345 Kullanici4456 maalesef canım dün yapmıştım akşam çok belli değildi bugün ilk ısrarla yaptım
Fatmanur12345 Suan cidden ağlıyorum insallah yanılmam insallah gebeyimdir olursa ilk olucak pazartesi kan vermeye gideceğiz lütfen dualarınızı eksik etmeyin rabbim tüm isteyenlere versin
myangelson Fatmanur12345 anladım, uzun süre beklemiş gibi duruyor o yüzden sordum. Elinizde test varsa yarın falan tekrarlayın veya kan verin en garantisi
Fatmanur12345 myangelson pazartesi kan vericez biraz daha beklemek istedim olursa ilk olucak bebeğimiz insallah vardır sizlerinde dualarına ihtiyacımız var
myangelson Fatmanur12345 rabbim gönlünüze göre versin hakkınızda hayırlısını kolaylıkla nasip etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Fatmanur12345 Ayden6 insallah vardır ya olursa ilk olucak baya heyecanlandım insallah hayal kırıklığına uğramam rabbim Sizede nasip eder insallah en kısa zamanda🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Semyil Fatmanur12345 canım var gibi ama idrarı fazla olmuş fazla olunca diğer çizgi belirginleşebiliyor bence yeni bir test al 5-6 damla idrar koysan yeterli 5 dk içinde çizgi çıkarsa vardır 10 dkdan sonra çıkarsa kuruma çizgisidir
Fatmanur12345 MelodyFairy insallah vardır canım pazartesi kan vermeye gidicez biraz daha beklemek istiyorum olursa ilk olucak insallah vardır rabbim sanada nasip eder insallah sende güzel haberlerini verirsin bizlere
Siyahzadee MelodyFairy ama bekleyince oluyor canım tetin üzerinde zaten 2 3 dj bekleyin diyor en fazla beş dk sonrasi dikkate alınmamalj yada yeniden test yapilmali
Semyil MelodyFairy malesef çıkıyor canım kullanma klavuzlarına bakarsanız eğer kağıt fazla nemlendiğinden dolayı testte yanlışlık oluyor ki daha öncede başıma geldiğinden biliyorum
minnosbirkiz Fatmanur12345 ay bence var, sağlıcakla ilerlesin inşallah, müsait zamanda kan verip netleştirin 😍😍😍