Mira_ll13
Ben 72 den 59,80 e kadar düştüm. Ama 1 sene sürdü bu nerdeyse 4 aylıktı kızım diyetisyene başladığımda emzirme sürecim zor geçti çok zor verdim geri aldım kaçamaklarım oldu. Ama kızım 14/15 aylıkken doğum kilolarımı vermiştim. 61 ile hamileydim çünkü. Sonra 60 ile tekrar hamile kaldım şuan yine 72 yim