Bende 13. Haftadayım ve plesanta rahmi kağatmış gibi birşey söyledi ama daha net birşey söylemek için erken dedi bu şekilde ilerlerse normal doğum yapamayacağım ama internette kanama felan yapar diyen yzılar var perşembe doktora gideceğim soracağım yaşayan var mı