Ay hepınızden allah razı olsun ıcım bıraz rahatladı su belden ıgne bıraz korkutuyor oncekınde yaptırdım agrı kaldı ve kesılen yer sımdı bı daha kesılecek ıyılesır mı evde bır cocuk daha var yetemezsem ona bakamazsam zor olur dıye korkuyorum daha hamılelıgın cok basındayım ama kaygı var