Annecilek ilk sezeryanim 2020 de oldum çok çabuk toparladım yürümeye kalkmaya 4 saat sonra kendi başıma kalkmıştım maalesef 1 ay önce 2.ci sezeryan oldum bu daha zor geldi daha fazla ağrı yaşadım çünkü 4 kez karnıma basıldı ağrıdan inim inim inledim öğlenden geceye kadar ağrım hafiflemeyene kadar uyuyamadım 4 5 tane ağrı kesici en son sakinleştirici aldım öyle rahatladım sabaha karşı kendim bebeğimle ilgilendim falan yürümeye geç kalktım bunda ağrıdan