Matcianne Tugbabu5952 ben üç defa gittim ilk ikisinde hap krem losyon verdi doktor ama şikayetlerim artmaya devam ettiği için üçüncü defa gittim bu kez pradnol 40 mg iğne verdi bugün ikinciyi yaptırdım çok rahatlattı beni
Matcianne Tugbabu5952 inş valla beni de yordu bide işe gitmek için sabah 4:30 da uyanıyorum o daha da yıpratıyor sanada geçmiş olsun