Matcianne Kızlar hamilelik alerjisi geçiren var mı? Üç haftadır resmen bezdirdi beni yüzüm hariç bütün vücudumda su çiçeği gibi alerjiler oluştu ve aşırı şekilde kaşınıyor özellikle gece bugün kortizonlu iğneye başladım
Cgdm13 Matcianne hamilelik alerjisi dediğiniz nasıl böyle küçük küçük sivilceler gibi we sürekli kaşınmamı
Asafeymeninannesi Matcianne öncelikle geçmiş olsun. 3 gece uyuyamadım kaşıntıdan tahliller gebelik alerjisinin var olduğunu gösterdi. Gün-de 1 defa kullanacağım bir ilaç yazıldı. Günde 3 defa sürebileceğim bir kremde dahildi. Eskiye oranla daha iyiyim şükür
Tubaagbut Matcianne bence çok kötüyüm Kaşınmaktan kendimi parçalıyorum her yerim yara içinde kanıyo bir de her kaşıdığım yer kabarıyo sinek ısırığı gibi bişey çıkıyo
Nuraygltgn Ben de var aynısından. Uykumdan uyanıyorum, hem kaşınıyor hem yanıyor 😥 yarın sabahtan gidicem kontrole
Matcianne Nuraygltgn geçmiş olsun inş sizinki hafiftir benimki çok ağır olduğu için losyonlar falan işe yaramadı iğneye başladım
Tugbabu5952 Cgdm13 ucu olmayan kırmızı noktasr ve asırı kasıntı bende de war bu yoksa hamilelik alarmisimi😭😳
Matcianne Cgdm13 önce alt karın bölgesinde başlayan bi kaşıntı sonra vücuda yayılıyor minik minik su toplamış gibi oluyor sonra minik sivilcelere dönüşüyor ve acayip kaşınıyor
Cgdm13 Tugbabu5952 etrafta uyuz hastalığı yaygınlaştı onlardan olmasın benimde vücudumun her yerinde çıktı onlardan we süreklı kaşınıyorum kaşıya kaşıya kanıto hatta
Matcianne Cgdm13 çatlak oluşumuna bağlı protein açığa çıkıyormuş ve vücut bu proteine tepki veriyormuş ismi pubb bu alerjinin uyuzla ilgili değildir diye düşünüyorum ya hamileliğin son zamanlarında olabiliyormuş
Tugbabu5952 Cgdm13 benmde alarji tarzymıs iyice vücudmu yırttıgımdan bittim alarji hapı ve ikş krem verdi bugun kullanıcam mutlaka gidin sizde
Nuraygltgn MatcianneGeçmiş olsun, çok hızlı etkisini göstersin tedaviniz. tüm karnımı kapladı, kollarıma da yayıldı. Umarım daha fazla ilerlemez.
Matcianne Asafeymeninannesi teşekkür ederim sizede çok geçmiş olsun ben losyon hap ve pomat kullandım bir hafta ama hiç azaltmadı doktor çok aşırı olduğu için azaltmamış dedi inş tamamen kurtulursunuz
Matcianne Cgdm13 doktorunuza gidin mutlaka çünkü hamilelik bitene kadar geçmeyen bir alerjiymiş ve gün geçtikçe deri inceliyor sanırım en ufak kaşıntıda çok fazla kanama oluyor
Matcianne Nuraygltgn teşekkür ederim benimde malesef öyle oldu doktora gitmediyseniz mutlaka gidin çünkü hamilelik sonlanana kadar geçmiyormuş malesef
Matcianne Tugbabu5952 ben üç defa gittim ilk ikisinde hap krem losyon verdi doktor ama şikayetlerim artmaya devam ettiği için üçüncü defa gittim bu kez pradnol 40 mg iğne verdi bugün ikinciyi yaptırdım çok rahatlattı beni