Satisati Cansu2233 şehir hastanesinde doğum yaptım sancı odası doğumhane ve yataklı servis olmak üzere hepsi tek kişilikdi
Nnoktaa Cansu2233 istanbul zeynep kamil hastanesinde doğum yaptım. Doğum odasında doğum anına kadar yanımda kadın refakatçim vardı. Doğum başladığında dışarı çıktı. Doğum sonrası odayı bir başka doğum yapmış anne ile paylaştım.
Akyuz_90 zeynonunannesiiii işte bazı normal doğum böyle zorlyorular bnimde böyle gecmişti daha önce simdikinide sezeryanla yapmak istyrum devvlte mahlsfff😏
zeynonunannesiiii Akyuz_90 benimde takvime göre dokuz gün kaldı doğuma ama kesinlikle normal istemiyorum
1931 Tubatgn nasıl tuttunuz yani nereden nasıl yapılıyor tanıdığı olanlara torpille tek kişilik oda veriyolar sadece diye biliyordum
Tubatgn 1931 Niye torpil olsun. Parasıyla tuttum. Sizde parasıyla tutabilirsiniz☺ hasta yatıştan odaları soracaksınız. Doğum olduğu gün odalar boş ise tutarsınız. Ben tek kişilik değil direkt vip oda tuttum.