hilalsoyuoz devlet hastanesi zorunlu bir durum olmadıkça sezaryene almıyor yani gittiğim hastane öyle kızımda çok zordu suyumu patlatıp 12 saat beklettiler beni kuru kuru zorla doğum yaptırdı ebeler hele bir baş ebe vardı yemin ederim beni ölüme terk etti gitti en çok insana ihtiyacım olduğu zaman çekip yanımda gittiler güldüler eğlendiler çekirdek yediler ya sancımin arasında bide onlara kızdım benim çocuğummus onlar mi sancı çekip doğurucakmis, eşimle anneme zaten bilgi vermemisler yasakmış nr alakaysa bilmiyorum ya cidden devlet normal doğum için zor geliyor bana şuanda normal napicam bilmiyorum