Meris23 ben de 25 mm uzunluğum var 20. Haftamdan beri çok derin araştırmalar yaptım ve benim ilk hamileliğim erken doğumum yok kaybım yok ve 25 sınır zaten bebek büyük olduğu için biz doktorumla ilaçla istirahatle bu süreci yönetmeye karar verdik kimseyi de ilgilendirmez serklaj anında bebeği kaybetmeyi göze alamadım şu an 27. Haftadayım 21 mm ile başladık şu an 25 mm ve sabit kaldı hiç düşmedi sürekli uzanıyorum WC yemek için kalkıyorum magnezyum ve progestan kullanıyorum düzenli kontrole gidiyorum benim sürecim böyle geçiyor ama doktorun uzmansa ve kendine güveniyorsa serklaj tabii daha güven verici kafan rahat olur en azından