Ben 27.haftada öğrendim böyle bir sorunum olduğunu detaylıda da daha önce gittiğim hastanelerde ve kliniklerde de farkedilmemiş ya da dikkat edilmemiş.ciğer geliştirici iğne yaptılar 4 doz, progestan fitil kullanıyorum 32+4 olduk şimdilik bir sorun yok gibi ama her an doğum olabilirmiş ve doktorlar asla sorumluluk almıyor maalesef