gokyuzu777 ben tüp bebek tedavisinde o kadar hormon iğnesi vurdum oksapar gerçekten korkunç ama alıştım tuhaf bi şeklde
Vuracağınz bölgeye bebe yağı sürün ve çok yavaş vurun ilaç giderken yanmaya başlaynca durun bi nefes alın sonra yine devam edin ama çok yavaş
O zaman acısı hafifliyor allah kolaylık versn