gokyuzu777 vücut alışana kadar önce bi yakıyor, sonradan alışıyor ☺️ iğnenin mutlaka havasını alın, o havayla beraber vurunca mosmor yapıyor, karnınızı iki parmağınızla sıkıştırıp acımayan bi yer bulup oraya vurun, iğneyi vururken altına buz koyuyorum yakmasını azaltsın diye, bu şekilde hiç canım yanmıyor desem yeridir, bide buz eşliğinde yavaş yavaş vurmayı deneyin, ilacı hızlıca enjekte etmeyin