Yaprakdokumuseverr Haticeburak06 nst deyim şükür kalbini duyunca rahatladım henüz doktorun yanına girmedim 🤷🏻♀️
Yaprakdokumuseverr Rabiul ben de sabahtan beri düzelir diye bekledim sonra içim içimi yedi hala hareket etmedi mesela çok şaşkınım
Diilekk19 Yaprakdokumuseverr benimde son gün böyle olmuştu ve doğum yaptım bence gene takipte kalın ağrınız da gelir galiba artık yavaştan bana sorarsanız doğum başlıyor
Rabiul Haticeburak06 burda postta okumuştum birisi karı koca olurken adam istememiş bişey değiyor demiş kafası muhtemelen diye doktora gitmişler gerçekten kafasıymış 😆
Yaprakdokumuseverr Diilekk19 sancım çıkmadı bebek uyuyodu sabahtan beri uyuyomuş doktor da salladı uyanmadı çok minik hareket ediyo hissedememem normal bakalım ne zaman uyanır 😅
Haticeburak06 Rabiul ay😆😆😆 Bendede bugün garip bi gerilme var karnımda.2dkda bi tuvalete gidyprum uyurken 10 kere kalkıyorumdur abartısız 2 gündür. Hissediyorum yaklaştım😂
betulrahimi Yaprakdokumuseverr arkadaşım karın dertleşmesinden gitmişti 37 de doktor hem kızmış hemde saçmalamış işte suyunuz gelişimi yok fon demiş suni ile doğum yaptırmış