elmaelmaelma Yaprakdokumuseverr ayyy aklıma şimdi geldi, kayınvalidem de sarmanın pilav ve börek yapar her zaman. Sarmaya kıyma da koymuyor. Yaprağın içinde de pilav yiyoruz, dışında da pilav yiyoruz. Yanına bi de börek 🤣
Yaprakdokumuseverr elmaelmaelma ay evet bu mantığı ben de hiç çözememişimdir pilavlı menüde sarma ne alaka 😂 ben yayla çorbası yapıyosam da pilav yapmam ikisi de pirinçli olmasın diye Bazı menüler ilginç ve şaşırtıcı 😆
elmaelmaelma Yaprakdokumuseverr allahtan tatlı sevmiyor ve yapmıyor, yoksa onu da sütlaç yapardı benim kv 😂
2princessmother Kazan kebabı yaptım eşimin isteği üzerine yanına soğan salatası turşu cacık yapıcam buzlu soğuk soğuk eşimde gelince lavaş alacak Allâh bereket versin 😀 yeterde artar bile ha tatlı olarakta waffle yapıcam