Yaprakdokumuseverr ben de birden fazla et çeşidini bi arada yapmıyorum hiç. O yüzden şaşırdım hem tavuk hem tonbalığı. Hatta mantarı da bazen et yerine saydığım oluyor 😅
Bu konu acıktırdı beni, yemek de yok henüz. Yemek olmadığı gibi kalkıp yapacak halim de yok 🥲