Eliff_gny Tugcebngl doktorlar her türlü ihtimali söylüyorlar moralini bozma sorunsuz geçiren bir sürü anne var burda ne rahmi alınmış ne kanaması olmuş iyi bi doktor elinde olduktan sonra korkma dua et bol bol sağ salim kucağına alırsın inşallah
Tugcebngl Eliff_gny amin canım benim inşallah rahim alınmasından değilde kan kaybından korkum geride 4 yaşında kızım var tek düşündüğüm o
Eliff_gny Tugcebngl benimde 4 yaşında oğlum var bende onu düşünüyorum çok zor bi süreç gerçekten psikoloji falan bırakmıyor hormonlar desen alt üst hamileligimden hiç bisey anlamadım en güzel zamanlar yatarak geçiyor buna şükür
gizem0403 Glyctkl evet bende alttan muayeneyi yasak diye biliyorum. Kanamalarınız nasıldı sık sık mıydı
Glyctkl gizem0403 bana alttan dokunduğu an kan boşalıyordu çok kötü ya nasıl sabır ettim rabbim kolaylık verir inşallah sana da
Tugcebngl Eliff_gny benimde öyle ikiz hamileydim 7 buçuk hafta birini kaybettim 13 hafta kanamam durmadı sonra bu plesanta yakışıklıyı valla çok yoruldum sen kaç haftalıksın canım
gizem0403 Tugcebngl crp yi fark etmeleri nasıl oldu peki. Yani size hadi kan testi yapalım diye ne zaman dediler. Benden kan almadılar ilili taramada aldılar tek
Damla3434 gizem0403 çok haklısın bizimde kesede su bitmek üzere demişti doktor üzüntümüz geçene kadar cinsiyeti anamadık inşallah senin de güzel şeyler duyacağın günler yakındır 🙏
gizem0403 Damla3434 şimdi suda bi sıkıntı var mı? Yoktur inşallah. Evet ya böyle en heycanlı zamanları maalesef buruk geçiriyoruz tabi buna da şükür
Tugcebngl gizem0403 kanamam durmayınca perinatolojiye gittim o direk anladı crp bakalım dedi ve yüksek çıktı bu hamileliğimdede yüksek ama safra kesemde taş var
Huryekrca Öncelikle çok geçmiş olsun benimde kanamalı geçiyor hamileliğim 3 defa yoğun kanamam oldu ama sebebi belli değil 15 haftalık oldu neredeyse bende çok merak içerisindeyim kanama yaşayıp sağlıkla kucağına alan var mı çevrem hep olumsuz konuşuyor
Glyctkl Huryekrca ben çok şükür aldım ama acil sezeryan oldum açılma olunca 25 haftaya kadar dayanabildi elhamdülillah 3 ay küvezde kaldı şuan 5 yaşında sağlıklı 🙏🏼
Huryekrca Glyctkl Rabbim uzun ömürler versin çok mutlu oldum 2 düşüğüm var 1 de 4 yaşında oğlum var oğlumda hiç sıkıntı yaşamadım bu hamileliğimde de böyle sorun yaşayınca her an bir şey olacakmış gibi bir his oluyor