10 haftalıkken kanamam olmuştu ilaçlar iğneler hep yatarak bi süre geçirdim. Kanamalar geçti. Akıntı oldu geçti. Lekelenmeye döndü geçti. Tamamen bitti derken tekrar bi kanama yaşadım 13. Haftada. Bu sefer plesantamızı gördük. Mis gibi yukarıya yerleşmiş ama nedense ucu kıvrılarak rahim ağzını kapatmış buda kanama yaşamama sebep oluyo. Bu hafta iki kere kanama yaşadım hiç böyle bişey olmamıştı. Ceviz büyüklüğünde bi kanama öyle çok fazla değil ama taze kan. Doktorum 20-25 günde bir kanama olursa bu çok riskli değil demişti. Ama 2-3 günde 1-2 haftada olan bi kanamaysa riskli oluyor artık dedi. Dün kontrolüm vardı gittim bebek iyi ama sanki doktorum biraz ümitsiz konuştu gibi hissettim. Böyle bişey yaşayan var mı?