Nurcin Meltemegemenburak başladı bende de.. dünden beri var... ama zaten yavaş yavaş ağrılar başlayacak.. alışsak iyi olur D:
ozgesel1seyler Sirt degilde bildiginiz gobek deligim sizliyor benim. Yasayan varmi aranizda buda normal mi? Yoksa hazir gunlerden pazartesiyken doktorumu arayip sorayim mi?
Yalinn8 ozgesel1seyler gecen haftalarda agrimisti benim, buyumeden de olabilir gobek fitigi da olabilir devamliligina bakmak lazim dendi, dr una soyle mutlaka
ozgesel1seyler Yalinn8 Tesekkur ederim kontrol edecegim gozle gorulur bir degisiklik yok gobegimde sadece bugun 3. Gun oldu hala sizliyor. Sasirdim cunku boyle birsey yasamayi ummuyordum ama hamilelik iste her gunumuz ayri bir degisik
Esrefiblue Meltemegemenburak sırt kasık bacak ve bel hepsi bir arada.. uyurken resmen mücadele ediyorum.
Gizzy @Meltemegemenburak ya benim sırtım ağırmıyor da ayakta durunca aşağıya doğru baskı yapıyor bebek. Herhalde başı aşağıda olduğu için. :(
Minigimgeliyor Benim de kasıklarım ağrıyor ağırlaştı artık heralde ondan :/ bi de çatı ağrısı var tabi