ireemmtn29 yani herkesle kendinizi kıyaslamayın bence ama bence gurbette olmak tabi zorlar üstesinden gelinebilir diye düşünüyorum bende gurbetteyim ve iki ailedende uzağız biz annem gelicek ama çok uzun kalamicak sonrasında kayınvalidem gelicek oda aynı şekilde onlar varken toparladigim kadar toparlicam ben bu süreci eşimle geçirmekten yanayım yanımızda birilerinin olmasını çok tercih etmiyorum açıkçası ki eşimde bebekten ayrılmak istemiyo şakası bile geçse hayır diyen biri haklı oda baba sonucta