ireemmtn29 adapte süreci ister istemez sizin içinde zor olacak sonrasında kendi düzeninizi kurmaya çalıştığınızda,benimde ilk bebeğim olacak şuan hastanedeyiz eşimle yatışım var hastanede refakatçimde eşim sonrasıda ama bir aile büyüğü olmayacak ya da ben gitmicem herkesin karakteri hayatı ve mental gücü farklıdır,ben fiziki olarak biraz daha yorulmayı mental olarak yıpranmaya tercih ediyorum.40 gün muhabbeti benim için sadece tıbbi bir gerekçe organların yerleşmesi rahimin düzelmesi kanama riski doktor kontrolleri vs vs