Esra-135 Canım benim negatif çıkmış ama üzülme biraz daha bekle 10 gün geçince hala olmazsan bi kan daha ver ve doktora görün. Eğer geç döllenme değilse kist vs olamuş olabilir ya da mevsim geçişleride etkilemiş olabilir. Ben hiç geçikmezdim max 2 gün ama bu sefer gecikmenin 5.gününde regl oldum. Aklımıza çok takıyoruz onlarda etkiliyor vücudumuzu