Busra285828 bacım ben aylardır kaşıntı var diye katı sabunlarla yıkanıyordum nemlendiriyprdum komple ama bana mısın demiyordu bugun aylar sonra ilk defa duş jeliyle yıkandım çıktıktan sonra karnıma kaşınan yerlere vazelin sürdüm şuan biraz var ama öyle abartılacak gibi değil tatlı bir kaşıntı