13 haftalık hamileyim genelde kaşıntı gebeliğin ilerleyen haftalarında oluyor diye duyuyordum ama bende de bir kaç gündür ayak altlarim avuç içlerim.ozellikle gece kasinmaya başladı vitamin ilaçlarıni kestim kaşıntı da durdu dün doktora sorduğumda ilaç alerji yapıyor olabilir demişti