Sinemyiss ben çok korkuyordum korkma sebebim de düşük yaptım kürtaj oldum kürtaj olurken yaşadığım şeyler travma kaldı anestezi verilmeden canlı canlı yapıldı kürtajim açıdan bayıldım o yüzden normal doğum istemedim sezeryani tercih ettim çok güzel geçti hiç pişman olmadım bütün işlerimi kendim yaptım eşimden başka yardım edenim olmadı 2. Hamileyim bu da sezeryan doğum olacak