Yaşamadan bilemiyorsun tabi korkman doğal bende korkuyordum😊 Rabbim kolaylığını veriyor zaten İnan bana, anlatıldığı gibi veya filmlerdeki gibi değil yani enazından benim için öyle. Herkesin Ağrı eşiği farklıdır benim Ağrı eşimin yüksektir 2 oğlum var ikisini de 3500 kilo ile normal doğurdum bidaha olsa bidaha normal yaparım. Hemen ayaklandım da ertesi günü geldim evimi bile silip süpürdüm doğumdan sonra birşey kalmıyor.Dualar ile rahatlıyorsun zaten Rabbim yardım ediyor o an 🙏