Ervaidil myangelson test yanlış belki diye farklı bir markanın testini yaptım böyle çıktı iğnenin etkisi değildir değil miii 😫😫😫😫😫😫 ilk defa çift çizgi görüyorum ve içim hep sanki yokmuş gibi inanamıyorum
Ervaidil Adensu_ ben sadece 8.veya 9.gün yaptım çok silik çıkmıştı ondan sonra da hiç yapmadım bugün de ilk defa yaptım ve böyle çıktı .
Ervaidil Adensu_ canım sadece bugün test yaptım oda üç tane üçüde kesin yani yanlış dedim kan testi verdim o yüzden
myangelson Ervaidil ayyy gözün aydinn Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 😍😍 2 gün sonra aynı yerde tekrar kan ver inşallah düzenli artış olur 🧡🧡
Ervaidil myangelson sağol canım ❤️❤️ aynı yerde veremiyecegim sağlık ocağında veririm birdahakine ancak bi sorun olur mu
Kubradagdevren Ervaidil olmaz ama sonraki kanı da sağlık ocağında ver en azından oynama olmaz rakamlarda kafan karışmasın hayırlı olsun bu arada tebrik ederim 🫶🏻
myangelson Ervaidil laboratuvar farkı olduğu için düşük falan çıkma ihtimali var o yüzden aynı yerde verilmesi gerekiyor. Ya sağlık ocağında vereceksin 2 gün sonra tekrar vermen lazım aynı yerde, ya da bu verdiğin yere gideceksin sağlık ocağı yerine