Öncelikle geçmiş olsun sağ Salim kolaylıkla kucağınıza alırsınız inşallah ben konizasyon ameliyatı geçirdiğim için gebelik öncesinde şuan 15. Haftada 30 mm olarak ölçüldü prgestan başladı dr. İstirahat etmemi söyledi ama çokta dikkat edemiyorum 2 çocuğum daha olduğu için inşallah ilerleyen haftalarda dahada kısalmaz kısalırsa serklaj veya hastaneye yatışımı yapacaklar dua edelim birbirimize inşallah kolaylıkla hayırlısıyla gelsin yavrucaklarımız 🤲🤲