nur_n 21 hafta 34 mm le progestan verdi. 24 haftaya girdiğimde 13 mm düşmüş kasilmalarim oluyordu. Hastaneye yattım iki gün dikiş yapılmıyordu enfeksiyonumdan dolayı. İlaca devam et yatış verdi evde. Bir hafta sonra gittiğimde aynıydı. 10 gün sonra gittiğimde 30 mm üstünde dedim şaşırdım 3 gün sonra sonuç göstermeye gidince tekrar baktılar. 35 mm dedi. İnandım günlük işlerimi yapabilirim dedim. Rahimde baskı hissediyordum enfeksiyon olabilir dedi kontrol etti tahlil verdim. Aynı yüksek çıktı yine rahim ağzım. Tahlil sonucu göstermek için gittiğimde yine bakıldı bu sefer 15 mm dedi bu doktor da yükselip kısalmaz öyle birsey yok nasıl ölçmüşler böyle şeyi dedi asistanına söylüyordu (devlet hastanesine gidiyorum) 34 haftaya kadar gelsen yeter dedi. 29 haftalığız suan anlık işlerimi yapıyorum ağır vs kaldırmıyorum çok ayakta kalmıyorum ama yatmaktan da her yerim ağrıyor. Yarın ilk uzun diyen kadina kontrole gideceğim bakalım soracağım son durum ne? Kısacası iki ucu b.k değnek ama çocuklarımız için değer. Hepimiz sağlıklı bir şekilde kucaklarımıza almayı nasip etsin Allah 🤲