melmelike Merhabalar 20. Haftaya girmek üzereyiz. Dün olmayan karnım bugün birden çıktı. Hızlı kilo aldığım için idrak edemedim ama bu zamana kadar hiç belli olmuyordu. Şimdi her açıdan çok belli oluyor. Sizlerin karnı ne zaman büyümeye başladı?
Selinmoon melmelike 21. Haftaya girince bir an da çıktı öyle aman aman değildi tabii ama bende şaşırmıştım 😂
Damlaozzz melmelike Benimde bir anda çıktı 17. haftadaydım bende o zamanlar karnım var sanıyordum 30 oldum şimdi yarım top gibi yürüyorum 😂😂
metemom_ Selinmoon bu benim 27. Haftadaki halim 😂 kız o kadar istedim çıksın çıksın diye iç karnım genişmiş bebek içimde saklanıyor gibi hissediyorum
elmaelmaelma 30dan sonra çıktı benim. 35.haftadayım, komşular daha yeni anladı hamile olduğumu. Geçen gün biri, bugün bi diğeri şoka girdi 😂
Selinmoon metemom_ haahaha şuan 35+1 haftalığız öyle aman aman yok 😅 sanki küçüldü anlamadım herkes 8 aylık gibi değilsin diyor 😂
gayesblog Asiyeozgur ay benim de öyle 14 haftalığım ilk gebeliğim ama sanki 20-25 gibi normal mi acaba
Selinmoon metemom_ haha nazar edecekler bizi 😅 zayıf mı hamile kaldın canım? Çok şükür ben +7 ile devam ediyorum doğuma da az kaldı zaten 😂
Asiyeozgur gayesblog normal canim herkesin yapısı farklı ilk kızımda 55 kilo ile doğuma girdim zayiftim ama karnim hep vardi 😅
metemom_ Selinmoon çok da zayıf kalmadım boyum 170 olduğu için kilom idealdı 60 kiloyla hamile kaldım 27. Haftaya kadar da +5 kilo almışım
Zuleyha_18 melmelike ikinci gebeliğim olduğu için 16 dan itibaren yavaş yavaş çıktı şuan 24 haftalığım ama ilk kizimda doğuma gittiğim karnım kadar var neredeyse 😅🥴
O_bir_anne Zuleyha_18 şuan aynıyız 🤭benim ikinci gebeliğim 29+3 üz sanki 9 aylıkmış gbi vallah ama sadece göbeğim var göbeğim tek çok çıkmş kızımda doğuracağım zaman böyleydi vallah 😂😂