Sibelella Doğuma nerdeyse 20 gün kaldı hala netleşmedik isimde Aybars düşündük eşimin içine bir türlü sinemedi hatta ben AYBARS HAN istiyorum Alternatif önerilerinizi bekliyorum lütfen yardımcı olurmusunuz.Tekrar gözden geçirelim su isim listemizi
Aden_simay Sibelella bizim cinsiyet henüz netleşmedi ama oğlansa tuğran sina düşünüyoruz belki fikir olur 🥰
Amine_Sultan Biz Aybars koyacağız hem güçlü bir isim hem de ay gibi güzel bi çocuğumuz olsun niyetiyle
seyma2609 Biz de Göktürk koyacağız 😊 Batur da çok güzel bir isim öz Türkçe yiğit savaşçı komutan anlamında
Sibelella seyma2609 Göktürk ismi çok güzel de soyismimiz Öztürk tekerleme gibi oluyor diye vazgeçtik😁
Sibelella EsraaaKK rüyalarımdaki isim.Cinsiyeti öğrendiğimden beri tek Metehan siniyor içime ama eşim yok diyor bidaha demiyor
noztrk61 Sibelella aa ne tesadüf.. Bende oğlumun adını Göktürk Alp koyacağım soyadımiz Öztürk olduğu için Alp ekledik :)
seyma2609 Sibelella ahahah doğru soy isim de önemli 😂😂 kaçıncı haftadasınız daha vakit var mı düşünmeye?
EsraaaKK Sibelella benimde içime sinen ilk isim oldu daha da değişmedi Batuhanda olur dedim ama Metehan daha iyi
Mehhelll Sibelella bekarliktan bu yana hep koymak istediğim isim vardı. Önce kızım oldu nasip olmadı ama şimdi hayırlısı ile oğlum olucak . Bozkurt koyucaz
allip Biz de henüz karar veremedik ben de Türkçe kökenli olmasını istiyorum. Tuna, Aslan, Ege, Deniz, Kayra, Utku, Güney, Kıvanç, Bulut, Ayberk, Toprak, Batu, Kuzey, Demir, Mete, Kağan, Pars, Kutay
huysuz__ Sibelella benim Bozkurt’um var🥰 Börü, Aspar, Kağan, Göktürk, Sancar, Turgut Erkek ismi Bi sürü var ya Google de yaz liste liste çıkıyo, kız isim az var maalesef🥲
Sibelella huysuz__ erkek ismi.cokta söylemesi zor garipsiyor insanlar kendi ailemiz bile.Osmanli devleti mi kuracan diyen oldu Aybars duyan Abbas mi diye sordu ilerde etkilendim istemiyoriz o yüzden çok seciciyiz
metemom_ Sibelella eşimde bende Türkçe kökenli isim istiyorduk Aybarsla Alparslan çok fazla koyulduğu için onlardan vazgeçtik ismi Metehan olacak oğlumun 😊