Arzum-99 ailede şeker hastalığı varsa yaptırılmalı bence. Benimde gebelik öncesi var ailemde genetik ve şeker varsa ciddi sorunlar teşkil edebiliyor. 2 3 dilim baklavaya eş değer içtiğiniz içecek hicmi tatlı yemiyorsunuz. Tabikide siz bilirsiniz ama annelerimizin zamanında hastanede yoktu düzgün ona bakarsanız o zaman hastaneye kontrollerde gitmeyelim bebeğimizi gormek için. Nasıl ilerlerse öyle gitsin doğum zamanina kadar. Sadece kanda da bakılıyor ama o icecekle aynı değil şimdi kanda açlık bakılacak kahvaltı yaoacaksin örn kahvaltıda 2 dilim ekmek yiyip salatalık domates yada farklı birşey tuketeceksin bunlar sıkıntı olmaz belki ama şekerli şeylere karşı yükselir ve bununda önlemi alınır ona göre