Ben Tip 1 diye ve şekerin ne kadar zor olduğunu biliyorum O yüzden zaman kaybetmeden şekeriniz ile ilgili önlemleri alın Çünkü yükselir ve anlamazsanız Bebeğinize gerçekten yarardan çok zararlı dokunur lütfen artık şu şeker yüklemesi şeyini aşın yani