Glsm-ktl1 melissannesi ayy yalnız değilmişim tam 1 hafta var reglime belirtiletimde var mart’ta kürtaj olmuştum inşallah hayırlı ve sağlıklı şekilde gebeyizdir
Fatmanur12345 buse76 canım orda istersen tabi idrar yoluyla gebelik testi iste hemsireyim ben ilk idrara sonra kana geçiyor gebelik öğle istersen kesin sonuç alırsın canm
Bures48 melissannesi Bat 28 benimde kasıklarımda ağrı var belim ağrıyor biraz şeffaf akıntı var normalde reglden önce olmazdı ve bu sabah göğüsümde sızı hissettim ama geçti şimdi yarın olası regl günüm test yapsam mı bilmiyorum.Sizce ne yapmalıyım?Biraz umutlandım hissediyorum gibi ama kendimi umutlandırmak istemiyorum 🥹
littleturtle Bazı belirtileri gözlemliyorum ama psikolojik mi değil mi emin olamıyorum 😅10 gün var reglime . Test yaptım negatif çıktı. Haftaya tekrar erken gebelik testi yapacağım. Hayırlısı😊
melissannesi littleturtle bende önceki gün dedm kendimi piskolojik olarak hamile görüyorum eşim gülüyor🤭 Kız sende çok erken yapmışsın testi 10 gün az değil bekle biraz .benim son üç bende yazıcam sende inş hayırlı ikimizede bebişli bi haziran gelsin👼🏻
Fatmanur12345 melissannesi normal test yaptım canım erken gebelik testi değil onda da çıkmadı bekliyordum ama erken gebelik testi olsaydı varsa çıkar onlarda
littleturtle melissannesi melissannesi İlk defa böyle şeyler yaşıyorum insan ne yapacağını bilemiyor 🙈 ilk bebek denemelerimiz😅 Amin canım İnşallah hepimize nasip olsun 🥰
melissannesi littleturtle ah heycanı bile başka canım şaka bi yana hayırlıs inş ikiz üçüz valla nası istiyosan nasip olsun🤭💐🦋
Nakskdkdkd melissannesi bu ay umarim hamileyimdir canim erik de cekti 😂😂 adetimden once test yapcam bekliyemem 😁
sedefyrs1101 13 günlük gecikme olup korkudan test yapamayan ben 😁 2 tane küçük bebeğim var Rabbim isteyenlere versin İnşAllah 🙏
poyrazin_annesi28 sedefyrs1101 Kız yapsana neyi bekliyorsun 🤣 Çıkar zaten hemen varsa ben bile merak ettim seni
biryildiz42 sedefyrs1101 bacım bi 8 ay daha bekle test yapmak için 😂😂 ay güldürdün beni inşallah rabbim hakkında hayırlısını versin ❤️
Eslem2112 sedefyrs1101 benimde iki küçük bebeğim var ve bende de aynı korkular eskiden burdaki arkadaşlar gibi sabredemeyip on gün kala bile yapardım hatta adet olmama rağmen yapiodum belki üstüne görmüşümdür die iki aydır adet olmuyorum yeni doğum yaptım belki ondandır üç ay önce doğum yaptım
sedefyrs1101 melissannesi Bu ay biraz üzüldüm belki ondandır diyorum ama gelen giden yok 😁 Stres yaptıkça daha da gelmiyor bekliyorum bakalım umarım yoktur Rabbim başka isteyenlere versin İnşAllah 🙏