Beeeen, ben de çok hamiş gibi hissediyorum ve vakit asla geçmiyor. Bazen hiç test yapmiyim adetim geciksin 1 hafta öyle yapayım diyorum, geçen ay kimyasal geçirdim ondan korkuyorum. Bazen hemen çarşamba gelsin de yapayım diyorum, o zaman adetime 5 gün kalmış olacak, geçen ay da adetime 5 gün kala öğrenmiştim. Bilmiyorum ya ne yapsam, bu ay olmasını o kadar çok istiyorum ki ve bu sefer gerçekten çok belirtim olduğunu düşünüyorum. İnşallah inşallah hamileyizdir 🙏🙏🙏