BirAskMasali1323 ben ilk hamileligimde oldum hicbir problem yasamadim iki gun bi kol agrisi oluyor herkeste normal. Ama ikincide aşı alerji yapti gece boyu kustum ve sabaha karsi yuzumde kabarciklar cikti. Hemen sabah doktora gittik ve bebegin kalp atislarina falan bakildi. Doktor bile sasirdi ilkinde nasil bi sey olmadi da simdi alerji yapti diye. Yani her kisiyi gecin her hamilelikte bile degisiyor. Bence kendinizi baska seylerle kiyaslayip korkutmayin