06Canan
Malesef bende bı ara mecburiyetlik söz konusuydu 1 doz yaptım o aşıdan sonra ölüp ölüp dirildim resmen bana yaramadı ateşim çıktı dusmuyodu iğne yaptığım gün ölü gibiydim gözümü acamiyodum uyumak istiyordum sürekli belli süre sonra sırt ağrısı başladı dahada yaptirmadim ondan sonra asilardan korkmaya başladım ve duyulan şeylerden sonra bütün gebelere yspildigina göre bunda bı sıkıntı yoktur diye düşünüyorum benim ilk gebelik