Bende aynı durumdayım. Annem devlette çalışıyor. Yer değişikliği sebebiyle izin vermiycekler gibi Haziran 4 ünden önce. İlk doğumum olucak biraz ağladım ama yapicak bir şey yok. Kayınvalidem de sadece bebeği sevmeye gelebilir. Köyde oturuyor inekleri var. 😪 Tek başıma kaldım. Neyse ki eşim yardımcı olur. Allah’ım çok şükür doğru bir eş sevmişim.