Scelikler tabiki de üstesinden gelirsiniz, annelik içgüdüsü bambaşka bir şey kucağına alınca anlıyo insan onun herşeyi benim diye🥰 Rabbim güzel günler geçirmeyi nasip etsin endişe etme 🙏benim ilk bebeğim eve geldiğinde 40 cm, 1750 gramdı tek başıma hiç korkmadan büyüttüm, aileler uzak şehirdeler, yanlarına 2 kiloyken gitmiştik bezini dahi açmaya cesaret edemediler😅